Hälsningar från utfärden

Lovisa Trädgårdsförenings utfärd till Gumtäkt botaniska trädgård och Annebergs trädgård onsdagen den 27.5.
Härligt väder, fantastiska guider och intressanta resmål.

Ett smakligt kvällsmål på Anneberg krönte utfärden!